ClickCease מעמדי תצוגה - כיצד למשוך את תשומת לב הלקוחות שלך? | סטודיו דיל

מעמדי תצוגה – כיצד הם מתפתחים עם הזמן

סטנדים מעמדי תצוגה מקרטון

מעמד תצוגה

מהו מעמד תצוגה?

מעמד תצוגה הוא למעשה דוכן תצוגה או ויטרינה זמנית, המשמש בדרך כלל להצגת מוצרים ללקוחות. מעמדי תצוגה הנקראים גם מתקני תצוגה, נועדו בעיקר לצרכים שיווקים – הצגת מוצרים של חברות / עסקים בתערוכות ואירועים אחרים, והשימוש בהם נעשה לרוב באולמות ובחללי תצוגה. הם עשויים בדרך כלל מעץ, מתכת או פלסטיק, וכן יכולים להיות מיועדים לשימוש חד פעמי או לשימוש תכוף.

2 סוגי מעמדי התצוגה הנפוצים ומטרתם

מעמדי / סטנדים לתצוגה הם דרך מצוינת להעביר את המסר השיווקי החוצה, על ידי יצירת חוויה אינטראקטיבית ומרתקת עבור הלקוחות הפוטנציאליים. להלן 2 סוגים נפוצים של מעמדים לתצוגה:

דוכן תערוכות זמני – זוהי אופציה מצוינת למי שרוצה להציג את המוצרים שלו בצורה יצירתית יותר. ניתן להשתמש בדוכן מסוג זה להצגת המוצרים או השירותים של החברה בכל חלל – החל מחללי מסחר ועד לאירועים.

מעמדי תצוגה מקרטון – הנקראים בשפה המקצועית סטנדים מקרטון, מצויינים במשיכת תשומת לב ולקידום מוצרים. הם נוחים מאוד וקלים להרכבה, מה שהופך אותם לאופציה הטובה ביותר עבור עסקים קטנים עם תקציבים מצומצמים.

סטנדים / מעמדים לתצוגה

מוטי

כיצד להתכונן לתצוגה בתערוכה?

ישנם היבטים רבים של עיצוב תערוכה שיש לקחת בחשבון. ראשית מומלץ להיעזר בשירותי עיצוב תערוכות מקצועיים, לרבות ייצור והתקנה של הדוכן על כלל האלמנטים השיווקיים הנדרשים. המטרה לגרום לדוכן לבלוט בייחודיותו תוך העברת המסר השיווקי באופן ממוקד לקהל היעד הפוטנציאלי.

סוגי המעמדים הפופולריים ביותר הם מעמדי קרטון, אותם ניתן להרכיב ולפרק בקלות בעת הצורך. למעמדים אלו מגוון יתרונות – הם זוליםיותר  וקלים להרכבה ופירוק.

עיצוב דוכני תערוכה מוצלחים

עיצוב דוכני תערוכה הוא חלק חשוב בהצלחת כל תערוכה. להגדלת הסיכוי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות, רצוי להשתמש בתוכנית מוכנה מראש לעיצוב והפריסה של הדוכן. כמו כן, ניתן לשכור רהיטים מחברה המתמחה בהשכרת ריהוט לתערוכות. כך לא תצטרכו לבזבז כסף על עיצוב ובניית דוכן בהתאמה אישית, הנחשב יקר יותר וגם כרוך בזמן.

מעמדי תצוגה לחנויות

מעמדי תצוגה לחנויות משמשים להצגת מוצרים ושירותים בחנות, ונחשבים לחלק חשוב בתעשיית הקמעונאות. להלן כמה דוגמאות לסוגים נפוצים של מעמדי תצוגה לחנויות:

פלטת שולחן: מעמדים אלה יכולים להיות עומדים או מותקנים על גבי משטח. הם מתאימים בד"כ עבור פריטים קטנים יחסית כמו ספרים, תכשיטים ומוצרים קטנים אחרים.

מעמדי רצפה: מעמדים אלו בדרך כלל גבוהים יותר לעומת מעמדי תצוגות שולחן, ומכילים פריטים גדולים יותר כמו ביגוד או אלקטרוניקה.

משטח עבודה: מעמדי תצוגה אלו מותקנים לרוב על השיש בחנויות, ומכילות בד"כ פריטים קטנים במיוחד כמו כרטיסי ברכה, מגזינים או מוצרים קטנים אחרים.

תליה על הקיר: צגים המתחברים לקיר וניתן להשתמש בהם כדי לפרסם פוסטרים או שלטים גדולים.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.