ClickCease כללי מפתח לעיצוב אריזות קרטון | סטודיו דיל

כללי מפתח לעיצוב אריזות קרטון

עיצוב אריזות קרטון

תמונה שווה אלף מילים ואתם יודעים מה? מראה שווה מאה אלף מילים. זה נכון בטח ובטח בעולם העסקי שם אם אתם רוצים למכור אתם צריכים ליצור מראה מיוחד, מעניין, מרגש שיזכרו אותו. אם תאם מייצרים מוצר ואתם אורזים אותו באריזות קרטון אתם חייבים להבטיח כי האריזה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. לכן יש דבר כזה שנקרא כללי מפתח לעיצוב אריזות קרטון.

אז מה הם אותם הכללים של עיצוב אריזות קרטון? קודם כל יש לבחור את העיצוב והכיתוב של האריזה. לצד זאת יש להחליט על גודל האריזה ועל אופן שבו נארוז את המוצר. עליכם להבין כי אתם צריכים לרדת לפרטים הקטנים ביותר בעת עיצוב האריזה וכך להבטיח כי האריזה תהיה מושלמת ותמכור את המוצר שלכם בהצלחה.

האם כדאי לי לעצב אריזות לבד?

לאחר שהסברנו על מספר כללי מפתח לעיצוב אריזות קרטון אנו חייבים לשאול עוד דבר והוא האם כדאי לי לעצב אריזות ממותגות לבד? אם כן אתם חייבים להבין כי עיצוב אריזות זה מקצוע לכל דבר ועניין הדורש ידע, ניסיון ויכולות גבוהות מאוד.

לכן אם אתם בעלים של מוצר ואתם רוצים לארוז אותו בצורה יפה אתם חייבים להבין כי לא כדאי לכם לעצב את האריזה לבד. ההבדל בין עיצוב אריזה עם איש מקצוע ובין עיצוב עצמאי הוא הבדל של שמיים וארץ ולא כדאי לכם לזלזל בכך אם אתם רוצים למכור את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

כללי מפתח לעיצוב אריזות קרטון – איך אבחר את החברה הטובה ביותר לעיצוב האריזה?

כל כללי מפתח לעיצוב אריזות קרטון יגידו לכם כי אתם צריכים לבחור את החברה הטובה ביותר לעיצוב סטנדים לתצוגה מקרטון או לעיצוב אריזות. אז איך אנו יכולים לדעת מהי הרמה של חברת עיצוב האריזות?

אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לבחון אריזות קודמות שהחברה עיצבה ואז תדעו האם החברה היא ברמה גבוהה או לא. עוד דבר שכדאי לכם לעשות לפני שאתם בוחרים את החברה זה לדבר עם לקוחות שלה אשר היא עיצבה להם בעבר אריזות ואז לשמוע מהם האם הם ממליצים על החברה הזאת או שמא הם לא היו מרוצים ממנה ולכן כדאי לבחור חברה אחרת לעיצוב האריזות.

מה אסור לעשות בעיצוב קרטון?

יש עוד כלל הנוגע אל אריזות קרטון מעוצבות, כלל אשר אסור להפר אותו ויהי מה. אם כן כאשר אתם באים לבחור אריזה למוצר שלכם אסור לכם בשום פנים ואופן להעתיק אריזה של מוצר אחר בין אם המוצר הזה מתחרה בכם או לא. מדוע?

אם כן אתם חייבים שתהיה זהות למוצר שלכם ושלא יבלבלו אותו עם מוצר אחר מכיוון שזה יכול לפגוע במכירות שלכם בצורה אנושה. לא רק זאת אלא שהעתקה יכולה לגרום לכך שהמוניטין של החברה שלכם יפגע ומכיוון שהמוניטין הוא דבר קריטי לא כדאי לכם לזלזל בכך. לבסוף, העתקה היא עברה על החוק ואפשר בגינה לתבוע פיצויים מכם ואת זאת אף אחד לא רוצה.

מה אני צריך לעשות בעת עיצוב אריזות?

כאשר אתם באים לעצב אריזה אתם חייבים לבצע מחקר שוק מקיף על שוק האריזות בסגמנט שלכם. עליכם לבחון מה המתחרים שלכם עשו ומה הלקוחות שלכם רוצים לקבל ורק אז לגשת לעיצוב האריזה וכך להבטיח אריזה מרשימה, יפה, מיוחדת ומממגנטת אשר תשאיר חותם עז על הלקוחות של החברה שלכם ותבטיח אריזה יפה ומדהימה.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.