ClickCease טיפים לשימוש בסטנדים מקרטון למיתוג וקידום מכירות | סטודיו דיל

טיפים לשימוש בסטנדים מקרטון למיתוג וקידום מכירות

שימוש בסטנדים מקרטון

חשיבותה של אריזה

לפני שנים רבות, הייתי צריך קרטונים בשביל לארוז את המוצר שעיצבתי וייצרתי בעצמי. העסק היה בחיתוליו ולא היו לי אריזות קרטון ממותגות, אז הייתי הולך למפעל סמוך שהיה זורק את הקרטונים הישנים שלו ולוקח ממנו, וככה היינו מסתדרים. עם הזמן, ראיתי שצורת ההתנהלות הזאת אינה יכולה להימשך, אז החלטתי להרים את הכפפה ולהזמין אריזות מותאמות למוצר. לא רק זה, אפילו השקעתי עוד קצת כדי לקבל הדפסה על קרטון עם הלוגו החדש, כמות היחידות שבתוך הקרטון ועוד כמה מילים יפות. התוצאה של האריזות הדהימה אותי. תוך זמן קצר כמות ההזמנות תפחה פלאים. ולא רק זה, גם אנשים לא הפסיקו להחמיא על המוצר היפה שלנו. אך מה, שלא עשיתי דבר מלבד לייצר אריזה מושכת, את המוצר לא שיניתי בכלל. הלקח שלמדתי נשאר איתי מאז, וגם היום כשאני מעצב מוצר חדש אני תמיד דואג לקרטון מותאם אישית. אם בא לי להרחיק לכת אני גם מזמין אריזות קרטון למשלוחים – כאלה שבהם אני שם את האריזות הקטנות. בצורה הזאת, אנשים יכולים גם להזמין כמות גדולה יותר מהמוצר שלי וגם הוא מגיע באריזה אחת נוחה. על לא דבר!

שימוש נבון בסטנדים מקרטון

את הרומן שלי עם אריזות קרטון התחלתי מזמן, אבל רק לאחרונה יצא לי לעשות שימוש אחר עם קרטון כדי לקדם את העסק שלי. הוזמנתי לתערוכה של חבר שהוא במקרה אחד המפיצים הגדולים בארץ בתחום שלנו. הוא אמר שיהיה לי מקום משלי להציג את המוצרים שלי אז כדי שאערך בהתאם. אני חשבתי שאני מוכן אבל הבן שלי חשב אחרת. הוא היה בלחץ וחשב ששבוע זה לא הרבה זמן ואין לנו דרך ראויה להציג את המוצרים. אני חשבתי שלהציג אותם על שולחן זה מספק ולא רציתי להשקיע בדברים נוספים ומיותרים, אבל הוא התעקש שלפחות נקנה סטנדים עם לוגו של העסק. בלית ברירה נעניתי לבקשתו ואני שמח שעשיתי זאת. בתערוכה הרעיפו עלינו מחמאות, התעניינו במוצרים בצורה כזאת שלא ראיתי עד אז וגם הכרנו לקוחות חדשים. אפשר להגיד שהייתה חוויה מאוד מוצלחת והרבה מזה תודות לכך שהשקענו בסטנדים יפים. לאחר מכן שמרנו אותם והשתמשנו בהם בתערוכה נוספת שגם כן הייתה נפלאה. יכול להיות שתערוכה זה משהו שמתאים יותר לתחום העסק שלי ולא לשלכם הקוראים, אבל שימוש בסטנדים אינו שמור רק לסיטונאים וליצרנים. אריזה יפה תמיד תמשוך לקוחות וגם בעלי חנויות יכולים להגביר מכירות של מוצר מסוים רק על ידי הצגתו בצורה מרשימה. בין אם הזמנתם מוצר חדש ואתם רוצים שהלקוחות ידעו עליו, או אם אתם מתכננים מבצע כדי להיפטר ממלאי של פריט כלשהו, השקעה בסטנד מקרטון יכולה להיות דרך מצוינת לדאוג שהמוצר ייחטף מהמדף.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

אולי יעניין אותך גם: ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.