ClickCease אריזות קרטון ממותגות - קופסאות קרטון במיתוג מותאם אישית | סטודיו דיל
אריזות קרטון ממותגות

אריזות קרטון ממותגות זה משהו שמוכר לכולם מדברים שונים בחיי היום יום. אנחנו נתקלים באריזות בכל מקום, בדברים שקשורים למוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, צעצועים, תרופות, בקבוקי יין, אריזות של מזון, מארזי מתנה ועוד. למעשה, לאן שלא נסתכל נתקל בקרטונים ואריזות חלקם חלקים ובמראה אחיד אך רבים מהם הם מעוצבים או ממותגים.

מה זה בעצם אריזות קרטון ממותגות

מוצרים רבים ארוזים בתוך קופסאות קרטון מעוצבות שונות, חלק מהם זה אריזות של מוצרים אשר מגיעים לנקודות מכירה למשל ומהן פורקים מוצרים לצורך הצגתם על גבי סטנדים, ויש קופסאות קרטון אשר מכילות בתוכן סחורה שגם היא ארוזה בתוך קופסא מעוצבת וכך היא נמכרת. אותן אריזות קרטון מעוצבות הן למעשה אריזות ממותגות שכן הצבעים, העיצוב והנראות במרבית המקרים הם משהו שחוזר באותו ליין מוצרים ספציפי או בקרב כל המוצרים של אותה חברה מה שנטמע במוחו של הצרכן וממתג את החברה בזיכרון שלו בצורה מסוימת ומוגדרת.

למה דווקא קופסאות קרטון ממותגות

אריזות קרטון ממותגות הן דבר מהותי בכל מה שקשור לשיווק נכון של העסק ומוצריו, שכן מיתוג של חברה, מוצר או ליין של מוצרים, כולל לא רק את הלוגו אלא גם אתר האינטרנט, הפלייר או עלון ההסבר על מוצרי העסק. כמו כן גם את אריזות המוצרים השונים, שכן מראה הוא אחד הדברים שהכי משפיעים על אנשים. עיצוב אריזות קרטון של מוצרים, ממתג את החברה והמוצרים שלה ולמעשה יכול להיות ההבדל בין עסק מצליח מאוד לעסק מצליח פחות.

סוגים של אריזות מעוצבות

המושג אריזות קרטון ממותגות מתייחס לשלל אריזות, מסוגים שונים, גדלים שונים, בעיצובים שונים ולמוצרים שונים. אריזות קרטון במיתוג אישי לדוגמא, יכולות להיות עבור מוצר בודד כמו למשל מוצר קוסמטי, בושם, אריזה של מזון, אריזה של צעצוע וכדומה אבל גם אריזה מעוצבת שמיועדת למארז מתנה למשל. בנוסף יש סטנדים שונים אותם מציבים בחנויות להצגת סחורה בצורה בולטת ומקודמת יותר למשל מוצרי איפור, אותם סטנדים צריכים לבלוט ולמשוך את העין ומעצבים אותם בהתאם.

למי כדאי להשתמש באריזות ממותגות

עסקים אשר מוכרים מוצרים פיסיים יכולים להרוויח מאוד מכך שהמוצרים אותם הם מוכרים יהיו ארוזים בקופסאות מעוצבות ולא בסתם אריזות קרטון רגילות ופשוטות, בעיקר בהסתכלות לטווח ארוך. אריזות קרטון ממותגות יכולות להיות אפילו רק עבור מארז מיוחד למשל אם מייצרים מוצרים קוסמטיים, ערכות יצירה מיוחדות ערכות אפייה מוכנות וכדומה, כך שגם עסקים קטנים וגם עסקים גדולים יכולים ליהנות מההשפעות הטובות של אריזות מוצרים מעוצבות.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.