מתקני תצוגה הם שם כולל ל- סטנדים לתצוגה מתקנים שמטרתם לפרסם מוצרים ספציפיים של העסק, כגון: מוצרי מזון, קוסמטיקה, חשמל ועוד. מתקני תצוגה וסטנדים נועדו למשוך את הלקוח, להבליט את המוצר שנמצא עליהם, וכמובן לקדם על ידי כך את רכישת המוצר. הם מסייעים בהבלטת ובידול המוצר ממוצרים אחרים, וכן לעיתים קרובות, הם מסייעים לקידום מוצרים בזמן מוגבל, לרבות סדרת מוצרים לחגים, עונות ומוצרים חדשים.
אם בעבר היינו רגילים לראות מתקני תצוגה גנריים יחסית, כאלה שמטרתם היא בעיקר "להרים" את המוצר ולסדר אותו בצורה אסתטית בחלל, כיום מתקני התצוגה השתכללו מאוד וכוללים מגוון עיצובים מרהיבים ומושכים את העין, בצורות, גבהים וצבעים שונים, וזאת עוד מבלי לדבר על הלוגו, המסר ועוד. המטרה היא כאמור, לבדל את המוצר ולהבליט את יתרונותיו ו\או לשכנע את הלקוח שמדובר במוצר ששווה לנסות.
נוחות השימוש – מתקני תצוגה לא תמיד מניחים במקום אחד, אלא מעבירים ממקום למקום מדי פעם בעת סדר וניקיון של החנות או העסק. לכן, מבחינת המפרסמים חשוב שהמתקנים יהיו כאלה שנוח להשתמש בהם לאורך התקופה הרצויה. גם מצד הלקוח, הגישה למוצר צריכה להיות נוחה וידידותית.
התאמה למוצר – אחת מהדרכים למשוך לקוחות, היא להציע להם מוצרים מגוונים מבחינת הגודל, המראה והסוג. מתקני תצוגה צריכים להיות מותאמים לסוג המוצרים, לסגנון האריזות ולמגוון המוצרים שנמצאים עליהם. מתקני תצוגה וסטנדים לתצוגה שנועדו לשדר יוקרה ואקסקלוסיביות, יהיו שונים ממתקני תצוגה וסטנדים לחטיפים למשל. לכן, מומלץ להתאים מתקן או סטנד חדשים לכל מוצר חדש או אריזה חדשה, כדי לסייע למתקני התצוגה להבליט את המוצר המשווק בצורה האפקטיביות ביותר.
עמידות ואסתטיות – אחרי שהסברנו על חשיבותם של מתקני תצוגה וגם סטנדים לפרסום המוצרים עצמם, קל להבין מדוע מתקני התצוגה צריכים להיות אסתטיים ועמידים לאורך זמן. מתקנים שיתבלו מהר מדי ויצריכו את בעלי העסק להחליפם בתדירות גבוה יחסית, לא יהיו נוחים מספיק לשימוש.
מחיר – המחיר הוא גם פקטור המשפיע על בחירת מתקני תצוגה וסטנדים, ויש לציין שמחירם של מתקני תצוגה הוא בד"כ נגיש יחסית, מה שהופך אותו לזמין עבור בעלי עסקים רבים.
ראשית, חשוב לאפיין את המוצר עצמו: האם מדובר במוצר שיהיה אפקטיבי יותר להציע אותו ליד הקופה? ליד מוצרים אחרים? בכניסה לחנות או בסוף הקנייה? התשובות לשאלות האלה ישפיעו בהכרח על סוג מתקן התצוגה, גובהו, גודלו ועיצובו הכללי.
האם מדובר במוצר בודד או כמה מוצרים? – כשמדובר במוצר בודד, זה פחות משנה האם כל המוצרים שעל המתקן גלויים לחלוטין ללקוח בכל רגע נתון. לעומת זאת, כאשר מדובר על מוצרים שונים (הקשורים זה לזה, שכן הם מיועדים לאותו מתקן), על המתקן להיות מעוצב בצורה כזו, שכל סוגי המוצרים יהיו חשופים בפני הלקוח, עם פרסום מתאים.
כמה "שטח" פרסום יהיה על המתקן? – מתקני תצוגה שנועדו לקידום מכירות, הם פעמים רבות גם פלטפורמה פרסומית עבור העסק באופן כללי.
חברת סטודיו דיל עיצוב וייצור אריזות קרטון ומתקני תצוגה מקרטון מעמידים לרשות לקוחות מכל גווני הקשת העסקית סטנדים ומתקני תצוגה מסוגים שונים, לצד מארזים מתקדמים ואיכותיים המעוצבים בעיצוב אישי ומותאם לכל בית עסק ולכל פרויקט.
בחברה משלבים בין יכולות תכנון ועיצוב תעשייתי גבוהות לצד פס ייצור בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המאפשר ייצור של מוצרים בהיקפים גדולים וקטנים ובעלויות משתלמות במיוחד.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.